100% müşteri memnuniyeti amaçlayan Uğraş
Tekstil Ticaret Limited Şirketi (SpringStore), kendi tarafından kaynaklanan
hataları hemen telafi eder. İade edilecek ürünler için şu adımlar takip
edilir.
1- Şikâyet sahibinin iddiası İptal/İade
Talebi bölümünden dikkatlice incelenir.
2- Gerekirse şikâyet sahibinden hatalı olduğu iddia ettiği yerin veya ürünün
fotoğrafı istenir.
3- Üründe Uğraş Tekstil Ticaret Limited Şirketi (SpringStore)’den kaynaklanan
herhangi bir hata var ise, hatalı ürün istenir ve hemen yenisi hazırlanarak
bedelsiz olarak yollanır.
4- MÜŞTERİ Springstore.com.tr adresinden yapılan tüm alışverişlerde İADE işlemi yapamayacaktır. MÜŞTERİ yaptığı tüm alışverişlerinde İADE işlemi yapamayacağını/talep etmeyeceğini/ücret iadesi istemeyeceğini elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
Tarafımızdan yapılan bir hatada ise ödeme
iadesi yapılmaksızın, ürünün yenisi ve doğrusu bedelsiz olarak ücretsiz kargo
ile ALICI’ya tekrar gönderilir.
6502 sayılı Tüketicilerin Korunması
Hakkındaki Kanun gereği, “Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen,
üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler”
iade edilemez, renk değişimi, beden değişimi yapılamaz veya ürün
değiştirilemez. Bu nedenle kişiselleştirdiğiniz ve/veya özel sipariş
yaptırdığınız üründe hata olup olmadığını kontrol ederek sipariş veriniz.
Kombin kampanyalarından alınacak ürünlerde yapılacak iade fatura tutarına göre
uygulanır.
Hasarlı Ürünler
Kargo şirketi tarafından gelen hasarlı ürünlere mutlaka hasar tutanağı
tutturmalısınız. Tutanak tutturulma dan hasarlı teslim alınan ürünlerin
sorumluluğu müşteriye aittir. Hasarlı ürüne tutanak tutturarak ürünü
teslim almayınız ve bizimle iletişime geçiniz ardından size aynı ürünün yeniden
kargoya verilmesini bekleyiniz.
Teslimat ve İade Şartları
Teslimat ve İade
şartları; ALICI siparişini oluşturduğu sırada Mesafeli
Satış Sözleşme’sini kabul etmiş sayılır. İş bu sözleşme içeriğinde siparişi ile alakalı
İade maddelerince teslimat ve iade prosedürü uygulanır.