100% müşteri memnuniyeti amaçlayan Uğraş Tekstil Ticaret Limited Şirketi (SpringStore), kendi tarafından kaynaklanan hataları hemen telafi eder. İade edilecek ürünler için şu adımlar takip edilir.

1- Şikâyet sahibinin iddiası İptal/İade Talebi bölümünden dikkatlice incelenir.
2- Gerekirse şikâyet sahibinden hatalı olduğu iddia ettiği yerin veya ürünün fotoğrafı istenir.
3- Üründe Uğraş Tekstil Ticaret Limited Şirketi (SpringStore)’den kaynaklanan herhangi bir hata var ise, hatalı ürün istenir ve hemen yenisi hazırlanarak bedelsiz olarak yollanır.

Tarafımızdan yapılan bir hatada ise ödeme iadesi yapılmaksızın, ürünün yenisi ve doğrusu bedelsiz olarak ücretsiz kargo ile ALICI’ya tekrar gönderilir.

6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun gereği, “Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler” iade edilemez, renk değişimi, beden değişimi yapılamaz veya ürün değiştirilemez. Bu nedenle kişiselleştirdiğiniz ve/veya özel sipariş yaptırdığınız üründe hata olup olmadığını kontrol ederek sipariş veriniz. Kombin kampanyalarından alınacak ürünlerde yapılacak iade fatura tutarına göre uygulanır.

Hasarlı Ürünler
Kargo şirketi tarafından gelen hasarlı ürünlere mutlaka hasar tutanağı tutturmalısınız. Tutanak tutturulma dan hasarlı teslim alınan ürünlerin sorumluluğu müşteriye aittir. Hasarlı ürüne tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız ve bizimle iletişime geçiniz ardından size aynı ürünün yeniden kargoya verilmesini bekleyiniz.

 

Teslimat ve İade Şartları

Teslimat ve İade şartları; ALICI siparişini oluşturduğu sırada Mesafeli Satış Sözleşme’sini kabul etmiş sayılır. İş bu sözleşme içeriğinde siparişi ile alakalı İade maddelerince teslimat ve iade prosedürü uygulanır.

DEĞİŞİM ve CAYMA HAKKI 

ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde değişim hakkına sahiptir. Değişim hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya faks, email veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çercevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde değişim talep edilen ürün ALICI'ya gönderilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Değişim hakkı nedeni ile değişime gönderilen ürünün kargo bedeli ALICI tarafından karşılanır. İade hakkında karşılanacak kargo bedeli SATCI'nın anlaşmalı olduğu kargo ile anlaşma numarası ile gönderilen kargolardır. ALICI kargoyu anlaşma dışı gönderir ise SATICI kargo bedelini iade tutarından düşebilme hakkına sahiptir. 

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER 

Niteliği itibarıyla değişim hakkı kabul edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. 
- Güvenlik etiketi koparılmış abiye & elbise vb. gibi güvenlik etiketi bulunan ürünler değişim ve iade alınmamaktadır. Bu ürünlerde ALICI cayma hakkını kullanamaz. 
- Giyilen üzerinde koku, parfüm vb. kullanılmışlığı tespit edilen ürün değişim ve iade işlemine alınmaz. 
- Üretim hatası sökük vb. ürünlerin haricinde ürünler   değişim ve iade işlemine alınmaz. 
- Hasarlı gelen ürün ALICI tarafından kontrol edilip teslim alınmadan İADE edilmelidir aksi takdirdi kargo teslimatından sonra alınan HASARLI ürün'ün iadesi SATICI tarafından kabul edilmemektedir.