100% müşteri memnuniyeti amaçlayan Uğraş Tekstil Ticaret Limited Şirketi (SpringStore), kendi tarafından kaynaklanan hataları hemen telafi eder. İade edilecek ürünler için şu adımlar takip edilir.

1- Şikâyet sahibinin iddiası İptal/İade Talebi bölümünden dikkatlice incelenir.
2- Gerekirse şikâyet sahibinden hatalı olduğu iddia ettiği yerin veya ürünün fotoğrafı istenir.
3- Üründe Uğraş Tekstil Ticaret Limited Şirketi (SpringStore)’den kaynaklanan herhangi bir hata var ise, hatalı ürün istenir ve hemen yenisi hazırlanarak bedelsiz olarak yollanır.

Tarafımızdan yapılan bir hatada ise ödeme iadesi yapılmaksızın, ürünün yenisi ve doğrusu bedelsiz olarak ücretsiz kargo ile ALICI’ya tekrar gönderilir.

6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun gereği, “Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler” iade edilemez, renk değişimi, beden değişimi yapılamaz veya ürün değiştirilemez. Bu nedenle kişiselleştirdiğiniz ve/veya özel sipariş yaptırdığınız üründe hata olup olmadığını kontrol ederek sipariş veriniz. Kombin kampanyalarından alınacak ürünlerde yapılacak iade fatura tutarına göre uygulanır.

Hasarlı Ürünler
Kargo şirketi tarafından gelen hasarlı ürünlere mutlaka hasar tutanağı tutturmalısınız. Tutanak tutturulma dan hasarlı teslim alınan ürünlerin sorumluluğu müşteriye aittir. Hasarlı ürüne tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız ve bizimle iletişime geçiniz ardından size aynı ürünün yeniden kargoya verilmesini bekleyiniz.

 

Teslimat ve İade Şartları
Teslimat ve İade şartları; ALICI siparişini oluşturduğu sırada Mesafeli Satış Sözleşme
’sini kabul etmiş sayılır. İş bu sözleşme içeriğinde siparişi ile alakalı İade maddelerince teslimat ve iade prosedürü uygulanır.